شناسه خبر : 95193
شنبه 21 آبان 1401 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل در چرداول ایلام برگزاری شد /عکس

در روزهایی که دشمن مسلح به مرزهای ما حمله کرد مردم به میدان آمده و عشایر جزء اولین گروه‌هایی بودند که به میدان آمده و در همه میدان ها...

فاش نیوز - یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل در زنجیره علیاء از توابع شهرستان چرداول با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، سید امیر حسین "قاضی زاده هاشمی" معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل که در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول در ایلام برگزار شد گفت: در روزهایی که دشمن مسلح به مرزهای ما حمله کرد مردم به میدان آمده و عشایر جزء اولین گروه‌هایی بودند که به میدان آمده و در همه میدان ها پاسدار مرزهای ایران بودند.

وی افزود: در جریان دفاع مقدس مردم و به خصوص عشایر، احساس وظیفه کرده و به میدان آمده و نقش آفرینی جدی در پس زدن دشمنان داشتند.

قاضی زاده هاشمی در ادامه گفت: ما ایرانیان مدیون عشایر هستیم که با تمام توان خود به جنگ تانک های دشمن رفتند.

وی یادآور شد: ایل خزل با حضور در عملیات آزاد سازی میمک به دشمن اخطار دادند که نمی تواند به مرزهای ما تعرض کند.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در روزهای آغاز جنگ دشمن برای ماندن آمده بود و میمک را دروازه عراق نامیده که با رشادت های  مردان ایل خزل محاسبات دشمن به هم ریخت و می توان گفت این اولین عملیات تهاجمی برای آزادسازی و عقب راندن دشمن بود.

وی عنوان کرد: از برکت خون شهیدان هیچ دشمنی جرات نگاه تعرض آمیز به مرزهای ما ندارد حتی جرات حمله کوچک به خاک ما ندارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه گفت: در حوادث اخیر می خواستند روح سلحشوری و دفاع از داشته های ما را بگیرند و دشمن با همه توان به میدان آمده بود. اما ملت اجازه ندادند که دشمن به هدف خود برسد و به دارایی های ما تعرض کند.

وی عنوان کرد: ملت امروز با برگزاری یادواره شهدا نشان دادند که به پای آرمان های انقلاب و یادگاری های شهدا هستند و فریب دشمنان را نمی خورند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به خدمات دولت گفت: دولت بر خودش فرض می داند با کار شبانه روزی و حضور در میدان و حل مشکلات مردم تشکر خود از مردم را نشان دهد.

 

وی یادآور شد: ظرفیت های بزرگ ملت به جایی رسیده که علی رغم تحریم که به سطحی از دانش و توانایی رسیده که به جمع کشورهایی با توانمندی فضایی در دنیا پیوسته و این به معنای توانمندی و رشد برای ماست در حالی که برخی کشورهای ثروتمند توانایی چنین اقداماتی را ندارند و از انجام این گونه اقدامات ناتوان هستند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دشمنان پروژه انزوای کسور را در سر می پروراند اما هر جا کشوری که مشکلی پیدا کند دست به دامان ایران شده و ایران به یک قدرت معنوی بزرگ تبدیل شده است و این دستاوردهای انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا است.
 

گفتنی است معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهار شنبه با استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.

علاوه بر حضور در آیین بزرگداشت شهدای ایل خزل در چرداول، حضور در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز از جمله برنامه های وی در سفر به ایلام بود.

اینستاگرام
کاش یک نفر از مسیولین بنیاد ایلام سوال می کرد:
عزیزانم: چرا برای دیدار قاضی زاده با ایثارگران و گوش دادن ایشان به درد دل ایثارگران ایلامی اقدام نکردید؟!
نمی خواهم شمارا متهم کنم ولی چون علت عدم توجه به این خواسته بحق ایثارگران ایلامی را نمی دانم باید گله ای کنم که حق بود با آقای قاضی راده هماهنگ می کردین که دیداری با ایثارگران استان یا لااقل ایثارگران شهرایلام داشته باشند.
رسم است هروزیر یا مسئولی به استان می آید با کارکنان دستگاه متبوعش در استا دیداروبه مشکلات ودرد دلهای آنها گوش می دهد و...
رییس ما جناب قاضی زاده هستند. خداشاهده دوروز بعد ازطریق فاش نیوز حبر ورود ایشان به یالام را متوجه شدیم
بنیاد تلفن وخط موبایل همه یایثارگران را دارد چظور برای هرموضوعی مثل شرکت در راهپیمایی وغیره تماس یاپیامک می فرستندولی برای دیدار با قاضی زاده هیچی!!؟
با سپاس از مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان بابت زحماتشان درراستای خدمت به ایثارگران استان. انتظارداشتیم این خواسته هم اجرا میشد.
البته شاید به دلایلی موجه که من نمی دانم امکان پذیر نبوده است.
برادر جانبازم باسلام هیچ عجیب نیست چون دوستان در بنیاد ما را محصور در چند همایش وعکس وفیلم کرده اند که حاصلش پر از هیچ است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi